Afrodite Moderatrice

Numero di messaggi: 411 Età: 40 Città: Lentini
Reputazione: 163 Punteggio Postatore: 17748 Data d'iscrizione: 15.10.08
 | Oggetto: Storia D'Emigrante Lun 24 Ott 2011 - 11:35 | |
| Storia D'Emigrante.... Quannu partii iu era carusu, minnii senza pinsari. Attravisai fucusu, valli, muntagni e mari.
Canuscii genti diversa, ccu diversi modi di fari. Ci dissi a n'amicu, 'nfavuri mu po' fari?
'ntravagghiu mi servi, non ci'haiu cchi mangiari. Certu ca t'aiutu, dimmi cchi sa fari?
Unu di tuttu... m'arrangiu, qualsiasi, cosa... abbasta ca mangiu!? Ci fussi di coghiri munnizza, ta senti, o teni alla biddizza!?
"Certu ca ma sentu, iu non m'abbiu di latu!" Dumani e cincu e menza, S'accumincia di livatu.
E cincu e menza 'npuntu, u Signuri sia ludatu. A paci cco travagghiu, trasiu 'nta me vita.
Na casa sistimai, m'attruvai a zzita. Doppu novi misi, nasciu u primu figghiu.
Ca tanta gioia desi, era beddu comu a 'ngigghiu. Ogni annu 'nte vacanzi, v'attrovu i me parenti.
Cci portu du cusuzzi, accuss“ i fazzu cuntenti. Girannu ppo paisi, u ttrovu tuttu canciatu.
Criscenu i me niputi, Turiddu partiu surdatu. Mossi me cumpari, si maritau Mimma.
Non sacciu c'haiu a fari, m'attrovu 'nta dilemma. I me figghi, i me me niputi, ca ppi mia su tuttu u munnu.
Chi fazzu?... I lassu cca?!... E 'nSicilia minni tornu???... Gianni Farruggio Storia di un'emigrante... Quando partii io ero un ragazzo, me ne andai senza pensare. Attraversai focose valli, montagne e mari. Conobbi gente diversa, con diversi modi di fare. Gli dissi ad un amico, un favore me lo puoi fare ? Un lavoro mi serve, non ho nulla da mangiare. Certo che ti aiuto, dimmi,cosa sai fare ? Uno di tutto....mi arrangio, in qualsiasi cosa....basta che mangio!? Ci fosse di raccogliere immondizia, te la senti,o tieni alla bellezza!? "Certo che me la sento, io mi adatto a tutto!" Domani alle cinque e mezza, si incomincia a lavorare. Alle cinque e mezza precise, il Signore sia lodato. Ecco che il lavoro entra nella mia vita. Una casa arredai, mi trovai una fidanzata. Dopo nove mesi, nacque il primo figlio. Che tanta gioia ci diede, era bello come un giglio. Ogni anno per le vacanze, vado a trovare i miei parenti. Gli porto due regali, così li faccio contenti. Girando per il paese, lo trovo molto cambiato. Son cresciuti i miei nipoti, Salvatore partì soldato. Muore il mio compare. si sposa Mimma. Non so cosa fare, mi ritrovo in un dilemma. I miei figli,i miei nipoti, che per me son tutto il mio mondo. Cosa faccio?.....Li lascio qui? E in Sicilia me ne torno???... |
|